شن و مه

ادبی و اجتماعی

شن و مه

ادبی و اجتماعی

حقیقت چیست؟

حضرت علی (ع) می گن که در زمان فتنه مثل شتر باشید ، نه از شما سواری بگیرن و نه از شما شیر بتونن بگیرن .
نظرات 6 + ارسال نظر
یه دوست! جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:08 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

میم جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ

این تئوری توطئه ات رو که آخر متن بهش اشاره کردی قبول ندارم خواهر! بحث خیلی پیچیده تر از این حرفهاست و نباید بهش اینقدر ساده نگاه کرد.

سیاست پدر نداره :دی
http://sibestaan.malakut.org/archives/2009/06/post_721.shtml
به این مطلب یه نگاهی بندازین.!
اصلا بدین معنی نیست من حرف های گفته شده در این لینک رو قبول دارم اصلا بر عکس

حدیث جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ

منم این نظریه رو که به هیچ چیز و هیچ اتفاقی اعتماد نداشته باشی و فکر کنی که اینا فقط ظاهر قضیه است که ما می بینیم و از باطن موضوع خبر نداریم رو کاملا قبول دارم. سیاست خیلی پیچیده تر از این حرفاس. ولی این تظاهرات خیابونی واقعین به نظر من. هر نظامی دوس داره بگه مردم ما متحد هستن. و این تظاهرات دودستگی بین مردم ایجاد می کرد. نمی تونه به نظر من ساختگی باشه. هیچ نفعی برای کسی نداره!

این که همه کسانی که تو این تظاهرات شرکت می کنن مخصوصا جوون ها از دل و جون مایه می گذارن شکی نیست
ولی این تظاهرات میتونه واسه یه عده نفع داشته باشه همون عده ا ی که خیلی ها رو وسیله قرار دادن واسه رسیدن به اهداف خودشون
این که هدف واقعی چی باشه واقعا چیزی نیست که ما و امسال ما سر از اون در بیاریم یکی می گه حذف فیزیکی برخی! یکی میگه بر سر رهبری! و... در پس پرده چه خبره؟!
اگه این تظاهرات گسترده تر بشه و طولا نی ... ؟!

ناشناس جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

من با شما موافقم. سیاست خیلی پیچ و خم داره. کسانی این وسط سود می برند که یک قطره خون از بینی خود و فرزندانشان چکیده نمی شود!

محمد جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://pennyroyal-tea-download.blogsky.com/

من همیشه دوس داشتم یه جایی زندگی کنم که نیاز نباشه اصلا به این جور مسایل فک کنم چرا همه باید دغدغشون سیاست باشه؟؟؟ ولی با اینی که میگی از پیش تعیین شدس موافق نیستم چون به نظرم اینا به خودشون اطمینان تام دارن که هر چیزیو سرکوب می کنن.
خوب، موضوع بعد اینکه ما یه مقدار تو موسیقی و تو سایتهای فارسی احساس کمبود میکردیم؛ کسایی که طرفدار موسیقی راک، کلاسیک یا متال بودن نمیتونستن یه جا جمع بشن یا منبعی داشته باشن. ما جمع شدیم و یه وبلاگ ساختیم مخصوص همین کار. خوشحال میشم اگه تو هم از موسیقی خوشت میاد بیای و هم ببینی، هم اگه چیزی به نظرت رسید بگی تا ما بهترش کنیم. تا به زودی یه وبلاگ/سایت خوب تو زمینه موسیقی داشته باشیم.

ظاهر قضیه همین هست که شما فرمودید ولی تو بازی های سیاسی نمی شه معادله کلی تعیین کرد...
اگه موسیقی سنتی جزو زیر شاخه های فعالیت وبلاگتون بود خوشحال می شدم کمکی می کردم ولی این زمینه ها که گفتین چیزی نمی دونم...

میم شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

به همه دوستان و خواهران :دی عزیزی که اینقدر ذهنشون مشغول تئوری توطئه هست توصیه میکنم شاهنامه بخوانند. سیل سیاست و قدرت در کشور ما سیل سیالی هست. فردوسی به زیبایی با بیان داستان کاوه آهنگر و حکمرانی فریدون و آنچه پس از آن رخ میدهد این را برای ما به تصویر کشیده... و این داستانی است که ما هزار بار در طول تاریخ خود تجربه کرده ایم و هنوز هم ادامه دارد.

آقای میم خوشحال میشیم اگه بیشتر راجع به این جریان سیال تون توضیح دهید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد